  • Data: 2011-11-06 14:17:20
    Temat: Re: eagle - edycja elementu na PCB ?
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-06 14:45, JK pisze:

    > Przed tobą świetlana przyszłość. Raz, dwa napiszesz kilka linijek kodu i
    > zarobisz n-kasy za najlepszy na świecie program do edycji i routingu PCB.

    Bez przesady. Po osadzeniu elementu bibliotecznego na projekcie pcb,
    edycja parametrów np pada czy opisu powinna być dostępna tak jak edycja
    ścieżki. A argument, że może sobie napisać sam parę linijek, ma może
    sens gdy ktoś wybrzydza na soft opensource'owy a nie komercyjny nawet w
    wersji edu czy lite. A opensource'owy Kicad akurat jest IMHO znacznie
    sensowniejszy od Eagle. Oczywiści edycję padów ma :)

    --
    pozdrawiam
    MD