  • Data: 2011-11-06 14:11:41
    Temat: Re: eagle - edycja elementu na PCB ?
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-06 13:52, JK pisze:

    > Nic nie pisałeś o stopniu skomplikowania twoich płytek.
    > Eagle jest dla amatorów, nie wiedziałeś o tym?
    > Profesjonaliści powinni używać profesjonalnego softu, za profesjonalne
    > pieniądze :-)

    Bez przesady. Profesjonalna firma projektująca pcb na zlecenie, owszem
    powinna mieć profesjonalne narzędzia. Ale jeśli projektuje 1 czy 2
    płytki w roku, a głównie zajmuje się produkcją wdrożonych urządzeń to
    nie wiem czemu miałaby wydawać kupę forsy na soft. Chyba, że nie
    dopuszczasz myśli, że profesjonaliści mogą projektować pod Kicadem,
    oprogramować procka darmowym toolchainem na bazie Eclipsa czy FPGA pod ISE.

    --
    pozdrawiam
    MD