  • Data: 2011-11-07 12:04:03
    Temat: Re: eagle - edycja elementu na PCB ?
    Od: "Przemek" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    BartekK nam wczesniej objawił(a), a ja odpowiadam:
    > Powiedzmy opornik z nóżkami. I chciałbym mu jedną nóżkę (pad) powiększyć,
    > bo mam dużo miejsca i łatwiej będzie się lutowało. A
    > drugi pad dać malutki bo jest tam wąsko.

    Jest taki programik, który się nazywa xpad.
    Nie wiem czy dystrybuują go z nowymi wersjami, ale działa nowymi płytkami.
    Uzywa się go na gotowej płytce, trochę upierdliwy, ale działa. Zmienia
    własności padów w zależności od ich definicji.

    =======
    EAGLE Pad Converter Version 3.02 (c) CadSoft 1994
    Usage: XPAD options filename
    -OD <old diameter (in|mm)>
    -OR <old drill (in|mm)>
    -NS <new shape>
    -ND <new diameter (in|mm)>
    -NR <new drill (in|mm)>
    =======

    Np.
    xpad.exe -nr 0.016 druk.brd
    da we wszystkich padach nowy otwór o fi 0.016 cala

    xpad.exe -nd 0.06 druk.brd
    da zmieni wszystkie pady na rozmiar 0.06 cala

    można filtrować parametrami OS, OD, OR, wtedy zmieni pasujące do wzorca.

    Upierdliwe, ale nie oceniam.
    Dobrze używać na kopiach płytek i kontrolować.
    Jak nie znajdziesz daj znać, podeślę Ci mejlem.
    Przem