  • Data: 2021-07-06 09:09:43
    Temat: Re: eToll
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 Jul 2021 15:27:26 +0200, ii wrote:

    > Wczoraj jadę sobie ... kilka kilometrów po autostradzie mi nawigacja
    > wyznaczyła. Więc sobie pomyślałem, że nie będę żałował kucy. Na takim
    > odcinku nie zje nie wiadomo ile. No i naciskam, mam już odchyloną
    > wskazówkę ... k... korek. No i okazało się, że ten korek do bramek był.
    > I tak powoooooli metr po metrze poruszamy się. Z 15 min. Jestem już
    > przed bramkami ... otwarli.

    To bylo tydzien temu, a w niedziele ... znow widze jakis wielki korek
    pod Wroclawiem przed bramkami. Bramki wjazdowe - wiec niby nic sie nie
    zmienilo, czasu na placenie nie trzeba.
    Wczoraj znow jakies spory korek ... tyle tylko ze kilometr przed
    bramkami stoi karetka, a korek jakos przyspiesza. Wypadek byl?
    Ale - z przeciwnej strony widze wielki korek do bramek koncowych, i
    troche wczesniej do zjazdu Wroclaw -Wschod.

    A z kolej dalej na mniejszym zjezdzie - mowia/pisza, ze prawy pas
    tylko dla eToll, a nad lewa bramka czerwony krzyzyk.
    Wiec sie ustawiam w kolejce do prawej ... i widze jak ktos przejezdza
    przez lewa w trybie automatycznym.
    Kasjerka mowi, ze viatoll jeszcze dziala :-)

    J.