  • Data: 2021-07-07 14:17:27
    Temat: Re: eToll
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Jul 2021 13:29:38 +0200, TomN wrote:
    > J.F w

    > Ty Jarek masz beret zryty...?
    > Dlaczego zabraniasz wyjazdów z Wrocławia na wakacje o dowolnej godzinie?

    Trzeba dojechac na miejsce i sie zakwaterowac.
    Ty lubisz przyjezdzac np o 2 w nocy?

    No ale autostrada - ladny kawalek mozna przejechac do 22-giej ...
    chyba, ze wiecej korkow na bramkach bedzie :-)

    > Bramki wjazdowe, a piszesz o wyjazdach [1]

    Ty masz beret zryty, ze nie rozumiesz, ze aby wyjechac na wakacje, to
    trzeba wjechac na autostrade? :-P

    > Nie podoba się co? Że wracają do Wrocławia w niedzielę koło 18,

    Nie wracaja do Wroclawia. Oni by w tej kolejce nie stali, staliby w w
    innej :-)
    Byc moze wracaja do Opola, Katowic, Rzeszowa.
    Tylko to raptem poczatek wakacji - teraz sie raczej wyjezdza, a nie
    wraca.
    A jesli to byly powroty ... strach pomyslec co bedzie w kolejne
    niedziele, gdy bedzie powrotow jeszcze wiecej :-)

    > [1]
    > Wjazd na A4 vs wyjazd z A4, usiądź -- nie za kierownicą tylko za klawiaturą
    > -- i opisuj swoje wrażenia z punktu czytającego, będzie łatwiej zrozumieć,
    > że chcieli wyjechać z Wrocławia i stali w korku by pobrać bilet...

    no to przeciez pisze wyraznie - wjazd na A4, tylko glupi nie zrozumie
    :-P
    I wcale niekoniecznie z Wroclawia, bo tam cala zachodnia czesc A4
    trafia - czyli wiekszosc Dolnego Slaska, Niemcy, Francja, ale tez np z
    lubuskiego czy Szczecina.

    Wyjazd z A4, odcinek Gliwice-Wroclaw, to osobna opowiesc, korki byly
    opisywane w pierwszym poscie, jak bylo teraz to nie wiem, bo tego
    odcinka nie widzialem.
    Widzialem korek ktory czekal na wjazd na ten odcinek.

    J.