  • Data: 2021-07-08 13:48:17
    Temat: Re: eToll
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Jul 2021 12:29:01 +0200, Cavallino wrote:

    > Albo do Dubrownika....

    A ktoredy jechales?
    Bo do Dubrownika A4 to tak srednio po drodze:-)

    Bardziej Rumunia, Bulgaria.

    > Dlaczego?
    > Każdy powinien jechać na wakacje tak jak Ty?

    Oby nie, ale tak to juz jest, ze sezon nam sie dopiero zaczyna..

    > Nie.

    No widzisz.

    > Było ich dużo jak ja jechałem a oni wracali, bo wracali w niedzielę, tak
    > jak inni....

    Ale jechales do Chorwacji jak rozumiem tydzien czy dwa wczesniej - i
    oni juz wracali?

    > Wręcz przeciwnie, woda na północy adriatyku ma ze 27 stopni, czasem
    > więcej w zatoczkach.
    > Powietrze bywa zimniejsze.
    > Nigdy jeszcze nie doświadczyłem tak ciepłej wody na tych szerokościach.

    A to ciekawe. Globalne ocieplenie?

    Ale poniewaz do pierwszy raz, to co sie dziwisz, ze ludzie planuja
    inaczej :-)

    A teraz jeszcze pandemia - wyjazdow zagranicznych nie ubylo ?

    J.