  • Data: 2021-07-09 08:01:26
    Temat: Re: eToll
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-07-2021 o 13:48, J.F pisze:

    > A ktoredy jechales?
    > Bo do Dubrownika A4 to tak srednio po drodze:-)

    No chyba że ktoś nie chce jechać wąskimi drogami i wybiera trasę przez
    autostrady.
    A one łączą się z czeskimi pod Gliwicami.

    > Oby nie, ale tak to juz jest, ze sezon nam sie dopiero zaczyna..

    W pełnym sezonie będzie gorzej.

    > Ale jechales do Chorwacji jak rozumiem tydzien czy dwa wczesniej - i
    > oni juz wracali?

    Dokładnie.
    W tym roku nikt poważny nie czeka z wyjazdem aż czwarta fala zamknie
    granice.
    Zwłaszcza że pogoda może być tylko gorsza niż na końcu czerwca.

    > A to ciekawe. Globalne ocieplenie?
    >
    > Ale poniewaz do pierwszy raz, to co sie dziwisz, ze ludzie planuja
    > inaczej :-)

    Ja się w ogóle dziwię urlopom w końcu lipca czy sierpniu.
    Jedyne co się wtedy zyskuje to większe koszty i większe tłumy.

    > A teraz jeszcze pandemia - wyjazdow zagranicznych nie ubylo ?

    Ubyło.
    W Chorwacji tłumów nie było.
    Ale we Włoszech plaże pełne.