    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: e-toll
    Date: Tue, 15 Nov 2022 17:25:18 +0100
    <tknkd8$u74$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <636f70c1$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    <tko6b4$ft4$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkomtk$cla$1@news.icm.edu.pl>
    <tkonh3$q5h$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkooik$dln$1@news.icm.edu.pl>
    <tkop9r$q5g$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkou1r$tms$1@news.icm.edu.pl>
    <tkp6cl$527$1$Shrek@news.chmurka.net> <tkrpk2$dq8$1@news.icm.edu.pl>
    <tkrqv1$8af$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <1kvchxbqu1n7t.xydaz7499h14$.dlg@40tude.net>
    <tkvank$2lq$5$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 15.11.2022 o 07:14, Shrek pisze:

    > Z konstytucją, celem ustawy (taki cel jest oficjalnie przedstawiany w
    > procesie legislacyjnym) i ogólnie przyjetymi definicjami prawa. W moim
    > przypadku było "wygaśniecie stosunku pracy" i podpisanie porozumienia z
    > tymi co ich nie "wygaszasz". I dupa, bo wygaszenie następuje bez woli i
    > decyzji obydwu stron, a tu jedna strona podejmuje decyzję kogo "wygasić"
    > a kogo nie. Więc nie jest to wygaszenie stosunku pracy, bo to że w
    > ustawie napiszesz, że czarne jest białe a białe jest czarne nie zmienia
    > tego, że sąd może nie być przekonany co do skuteczniosci takiego zapisu.
> [...]

    U nas na początku zakazali pracownikom używania maseczek bo nie mieli
    umowy na odpady med. i w/g nich to uzasadniało. Za jakiś czas nakazali
    je używać. Właściwie to nakazali maseczk albo przyłbice. Po czym jak
    przyłbice stały się pasee to znowu nakazali maseczki. Firma w ogóle
    wygrała jakiś konkurs czy coś na najbardziej przejmującą się
    pracownikami. Taka kpina z racjonalnego rozumowania. Teraz mają
    strategię stacjonarnych spotkań działowych i szantażowania pracą
    stacjonarną. Pracownicy przychodzą posłuchać korpopropagandy do firmy a
    jak szef nie jest zadowolony z pracownika bo np chciałby szybciej to
    uważa, że za wolno i nakazuje mu pracę w firmie. Ktoś lubi to mogę go
    polecić. Za polecenie jest trochę kasy :-) Tylko musicie wyrobić się nim
    dam se z tą firmą spokój. Ale praca jest kuuul, programiście
    dokumentacje piszą i liżą d... szefowi by był zadowolony i nie nakazał
    pracy w firmie :-)