  • Data: 2011-05-09 21:54:22
    Temat: Re: e-ink, czyli bialy do bialego.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin N" iq9e74$itf$...@n...onet.pl

    > Czytałem dawno temu, jak uzyskać całkiem dobry "wzorzec ciała czarnego".
    > Otóż jest nim... dziurka od klucza, za którą mamy ciemny pokój, albo łazienkę bez
    okna ;).

    A mnie opowiadał to mój kuzyn, gdy miałem kilka lat.
    Przyszło mi właśnie do głowy, że ów kuzyn chyba ma teraz
    około 60 lat... Był wtedy zawodowym/etatowym fotografem. :)
    (a może stał się fotografem etatowym nieco później)

    Inny mój kuzyn-fotograf zmarł rok temu... Opowiadano mi to
    jak jakiś horror -- poszedł do szpitala; zmarł jego ojciec;
    następnie zmarł on; a jego matka, biegnąc do niego do szpitala
    na wieść o jego śmierci, upadła tak nieszczęśliwie, że odłamała
    sobie główkę kości w stawie biodrowym...

    W pierwszych dniach tego roku idąc, pomyślałem sobie, że jeśli upadnę,
    nie będzie co zbierać ze mnie. Śmiałem się i uważałem, aby nie upaść...
    Wiele godzin później, około 3 nad ranem, wyszedłem, aby sfotografować
    śmieszną sytuację. Upadłem :) i połamałem sobie rękę... I pomyślałem,
    że jednak nie jest ze mną aż tak źle, jak przypuszczałem, skoro nie
    połamałem się zupełnie...

    -=-

    Niestety -- ciało doskonale czarne nadal nie jest czarne,
    gdyż promieniuje, o ile nie ma zerowej temperatury...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'