eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadziwny problemRe: dziwny problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: dziwny problem
    Date: Fri, 17 Mar 2017 15:23:30 +0100
    Organization: Stowarzyszenie Przeżuwaczy Szmat
    Lines: 49
    Message-ID: <oagrg4$rj$1@node1.news.atman.pl>
    References: <o9mvt3$tsf$1@node1.news.atman.pl> <o9n6ef$gic$1@node2.news.atman.pl>
    <11Tdattn3I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    <o9rjve$nul$1@node2.news.atman.pl>
    <1sTdb16m7I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    <o9up56$q3n$1@node2.news.atman.pl>
    <2nTdb8q17I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    <oa8etm$h21$1@node1.news.atman.pl>
    <45Tdbjfc0I7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    Reply-To: "HF5BS" <h...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-234-192.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1489760580 883 89.67.234.192 (17 Mar 2017 14:23:00 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Mar 2017 14:23:00 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.7171
    X-Antivirus: Avast (VPS 170317-0, 2017-03-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:715007
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    news:45Tdbjfc0I7vhNv8%gof@news.chmurka.net...
    >> W rzeczy samej. Lina robi halt, kabina sobie jeszcze leci pociągając
    >> dżwignię, która podciąga kliny tak, że wchodzą między prowadnice w szybie
    >> i
    >> nie pomnę, jak to się nazywa, uchwyty na kabinie, klinując ją w bezruchu.
    >
    > Nagłe szarpnięcie i kabina stoi... jak się potem taką kabinę uwalnia?

    Podciągnięciem do góry o kawałek, pytałem konserwatora, to mi tak
    powiedział.

    > Hmm, gdzieś słyszałem o okładzinach, takich jak w hamulcach bębnowych, i z
    > jakiegoś powodu ubzdurało mi się, że to jest w kabinie.

    Są w miejscu sztywnych klinów, dla wind powyżej 0.75 m/s. Zatrzymują kabinę
    z pewnym poślizgiem.

    > Cyka cyka, w starych Zrębach cyka 3x na piętro, domyślam się że pierwsze
    > cyknięcie pojawia się po ruszeniu kabiny i przełącza z jazdy wolnej na

    Od razu startuje na szybko, cykanie, to impulsy nadające automatyce sygnały
    o położeniu kabiny.

    > szybką (rozbieg), kolejne (po trzy na piętrach pośrednich) nic nie robią,
    > a podczas dojazdu do piętra docelowego pierwsze powoduje przełączenie z
    > jazdy szybkiej na wolną (dojazd), a drugie zatrzymanie kabiny (bo jest
    > na wysokości drzwi).

    Najpewniej tak.

    >> Podobnie np. PZU (czy inna firma), jeśli zjara się mieszkanie, wyjdzie,
    >> że
    >> instalacja elektryczna, a bezpiecznik nie był właściwy, to mogą płakać,
    >> gdy
    >> przyjdzie do płacenia.
    >
    > No właśnie. W interesie firm ubezpieczeniowych nie jest płacić.

    Ale też zachować choć resztki dobrego wizerunku, by to do nich klienci
    przychodzili, nie do konkurencji.

    --
    Wyobraź pan sobie taką sytuację, pracujesz pan do 67 roku życia,
    co miesiąc wpłacasz 1000 złotych na ZUS, później dostajesz
    700 złotych miesięcznie emerytury. I kto jest złodziejem?
    (C) Kabaret Neo-Nówka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: