  • Data: 2017-03-18 13:49:54
    Temat: Re: dziwny problem
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-03-17 15:17, Adam Wysocki wrote:
    > Wszystkie? Czy tylko piętro niżej?

    Chodzi o to że kilka razy widziałem jak ludzie którzy staneli między
    piętrami próbowali "coś" zrobić. Repertuar różny, od lamentów po
    modlitwy, ale zazwyczaj po kilkudziesięciu sekundach kończyło się
    waleniem pięsciami w przyciski. Czasami ruszała. A czasami zawieszała na
    tyle skutecznie że trzeba było "resetować" głownym wyłącznikiem.