  • Data: 2017-03-17 15:03:22
    Temat: Re: dziwny problem
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie. To jest tak że piec węglowy ma płaszcz wodny. Płaszcz ten zasila
    > bezpośrednio instalację CO. Ale ja zrobiłem małego myka i latem
    > instalacja CO jest bardzo "krotka", to tylko mała petla obok pieca
    > skrócona zaworami aby nie przechodziła przez reszte klamotrów. W tej
    > pętli siedzi wymiennik płytowy do wody basenowej. Jedna pompa popycha ta
    > pętlę CO druga popycha wodę basenową. Piec bezposrednio nie grzeje wody
    > basenowej.

    Sprytnie.

    > Jest "elektroniczny" więc prawie na pewno uC na pokładzie jest świadomy.

    Tylko jeśli ktoś o tym pomyślał.

    > Pytaj przepisów :D

    Ok, myślałem że techniczne uzasadnienie :)

    Może żeby nie rozsadziło instalacji, jak będzie awaria podajnika?

    d6df4584236b2300c0c.jpg

    > Być może, ale one wyglądają na duże. Najmniejsze jakie widzialem to
    > butelka 1.5 litra. Wielkosc ma zależeć od instalacji. Kształty różne,
    > czasem zaworka nie widać wprost. Czasem to coś znajdziesz w środku pieca
    > - otworz, może jest tam gdzieś to naczynie z zaworkiem.

    Jak ostatnio go otwierałem, to nie było nic takiego.

    > Zamontuj. Koszt mały, komfort duży.

    W sumie ja się nie dotykam, mogę podpowiedzieć właścicielowi, żeby kupił i
    założył, to problemy się skończą :)

    > PS. Mam nadzieje że jest zawór bezpieczeństwa ;)

    Jest, bezpośrednio w piecu :)

    --
    http://www.chmurka.net/