-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
ail
Subject: Re: dziwny problem
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <o9mvt3$tsf$1@node1.news.atman.pl> <o9n7ja$hlq$1@node2.news.atman.pl>
<a...@n...v.pl>
<o9pnpt$utq$2@node2.news.atman.pl> <o9ppfe$14i$1@node2.news.atman.pl>
<o9pr4e$2na$1@node2.news.atman.pl>
<16TdatutiI7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
Date: Thu, 9 Mar 2017 13:48:45 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <16TdatutiI7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 42
Message-ID: <58c14f2d$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 84.10.46.226
X-Trace: 1489063726 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 84.10.46.226:1667
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3162
X-Received-Body-CRC: 444098488
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:714303
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2017-03-09 o 11:19, Adam Wysocki pisze:
> sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:
>
>> Ni chuja :)
>> Ten silnik napędza cosik, co jak za długo pracuje (dużo za długo) , może
>> w dość odległej konsekwencji spowodować wypadeczek. Nie musi. Może -
>> jeżeli się zbiegnie parę wyjątkowo pechowych czynników. To nawet od
>> pogody może zależeć...
>
> Hmm, czyli coś po prostu ulega wtedy zmęczeniu / naprężeniom większym, niż
> przewidziane, i generalnie nic się od razu nie dzieje, ale materiał się
> osłabia, aż w końcu, za którymś razem (nawet podczas normalnej pracy) może
> puścić?
>
> Przyznam że mocno mnie intryguje, co to jest, ale rozumiem NDA :)
Mnie trochę też, ale sam też nie powiem nad czym teraz siedzę.
>> Oczywiście, w ślad za pracą silnika zmieniają się w układzie różne tam
>> parametry - ale one same w sobie nic nie znaczą. Czyli nie ma
>> przełożenia - jakiś parametr = problem.
>
> A jest jakiś parametr, który zmienia się do pewnej wartości w momencie,
> gdy silnik pracuje za długo, ale nigdy nie osiąga tej wartości podczas
> normalnej pracy? Jeśli tak to podpiąłbym się właśnie pod ten parametr.
> Wtedy nawet jak przekaźnik się sklei, albo ktoś podłączy silnik na krótko,
> to i tak problem będzie wykryty.
No to wyobraź sobie sterownik świateł na skrzyżowaniu. Ja już stałem
parę minut na czerwonym aż się sterownik zresetował i zaczął normalnie
działać, tzn puszczać na zmianę, a nie ciągle tylko jeden kierunek. Ale
już byłem bliski ruszenia jak tylko droga się zwolni.
Masz zależność od mnóstwa parametrów, a żaden z nich niczego konkretnego
nie powoduje i nie da się określić żadnego sensownego parametru (poza
czasem zadziałania, a i z tym bywa różnie). Czas możesz mieć zależny od
ruchu na ulicy, pory dnia itd. Z kolei czas po którym kierowcy zaczną
ignorować sygnalizacje zależy od np pogody, pory dnia, tego co dopiero w
radio mówili, ile kawy poszło przed wyjazdem itd...
Pozdrawiam
DD
Następne wpisy z tego wątku
- 09.03.17 13:58 Dariusz Dorochowicz
- 09.03.17 14:05 HF5BS
- 09.03.17 14:47 HF5BS
- 09.03.17 15:05 HF5BS
- 09.03.17 16:02 J.F.
- 09.03.17 16:06 J.F.
- 09.03.17 16:14 J.F.
- 09.03.17 19:18 Sebastian Biały
- 09.03.17 19:20 Sebastian Biały
- 09.03.17 22:25 HF5BS
- 09.03.17 22:32 HF5BS
- 09.03.17 22:52 Sebastian Biały
- 09.03.17 23:56 Marek
- 10.03.17 01:02 HF5BS
- 10.03.17 01:19 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Smar do video
- Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- "ogrodowa linia napowietrzna"
- jaki zasilacz laboratoryjny
- jaki zasilacz laboratoryjny
- Puszka w ziemię
- T-1000 was here
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo