eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikadziwny problemRe: dziwny problem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!peer01.fr7!futter-mich.hig
    hwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news
    .neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-m
    ail
    Subject: Re: dziwny problem
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <o9mvt3$tsf$1@node1.news.atman.pl> <o9n7ja$hlq$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <o9pnpt$utq$2@node2.news.atman.pl> <o9ppfe$14i$1@node2.news.atman.pl>
    <o9pr4e$2na$1@node2.news.atman.pl>
    <16TdatutiI7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Thu, 9 Mar 2017 13:48:45 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <16TdatutiI7vhNv8%gof@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 42
    Message-ID: <58c14f2d$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 84.10.46.226
    X-Trace: 1489063726 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 84.10.46.226:1667
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3162
    X-Received-Body-CRC: 444098488
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:714303
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2017-03-09 o 11:19, Adam Wysocki pisze:
    > sundayman <s...@p...onet.pl> wrote:
    >
    >> Ni chuja :)
    >> Ten silnik napędza cosik, co jak za długo pracuje (dużo za długo) , może
    >> w dość odległej konsekwencji spowodować wypadeczek. Nie musi. Może -
    >> jeżeli się zbiegnie parę wyjątkowo pechowych czynników. To nawet od
    >> pogody może zależeć...
    >
    > Hmm, czyli coś po prostu ulega wtedy zmęczeniu / naprężeniom większym, niż
    > przewidziane, i generalnie nic się od razu nie dzieje, ale materiał się
    > osłabia, aż w końcu, za którymś razem (nawet podczas normalnej pracy) może
    > puścić?
    >
    > Przyznam że mocno mnie intryguje, co to jest, ale rozumiem NDA :)

    Mnie trochę też, ale sam też nie powiem nad czym teraz siedzę.

    >> Oczywiście, w ślad za pracą silnika zmieniają się w układzie różne tam
    >> parametry - ale one same w sobie nic nie znaczą. Czyli nie ma
    >> przełożenia - jakiś parametr = problem.
    >
    > A jest jakiś parametr, który zmienia się do pewnej wartości w momencie,
    > gdy silnik pracuje za długo, ale nigdy nie osiąga tej wartości podczas
    > normalnej pracy? Jeśli tak to podpiąłbym się właśnie pod ten parametr.
    > Wtedy nawet jak przekaźnik się sklei, albo ktoś podłączy silnik na krótko,
    > to i tak problem będzie wykryty.

    No to wyobraź sobie sterownik świateł na skrzyżowaniu. Ja już stałem
    parę minut na czerwonym aż się sterownik zresetował i zaczął normalnie
    działać, tzn puszczać na zmianę, a nie ciągle tylko jeden kierunek. Ale
    już byłem bliski ruszenia jak tylko droga się zwolni.
    Masz zależność od mnóstwa parametrów, a żaden z nich niczego konkretnego
    nie powoduje i nie da się określić żadnego sensownego parametru (poza
    czasem zadziałania, a i z tym bywa różnie). Czas możesz mieć zależny od
    ruchu na ulicy, pory dnia itd. Z kolei czas po którym kierowcy zaczną
    ignorować sygnalizacje zależy od np pogody, pory dnia, tego co dopiero w
    radio mówili, ile kawy poszło przed wyjazdem itd...

    Pozdrawiam

    DD

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: