  • 1. Data: 2006-11-15 20:39:23
    Temat: dzierżawki TP, radosne obwieszcznie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    witam,
    nowego cennika nie będzie.
    Na dzisiejszym spotkaniu w UKE z Panią Prezes oraz osobami zajmującymi się
    tematem w UKE wynika że:
    - UKE anuluje decyzje zezwalającą na wprowadzenie nowego cennika przez TP
    (czy też będzie to odpowiednie działanie powodujące nie wprowadzenie
    nowegocennika)
    - TP jest o tym poinformowana
    - Głębsza informacja na ten temat powinna się ukazać do końca tygodnia na
    stronach UKE oczywiście o ile się wyrobią
    - UKE będzie robić wszystko, żeby decyzja została
    podjęta/podpisana/uprawomocniona tak szybko jak to możliwe
    i przed końcem listopada tak, żeby nie trzeba było wypowiadać umów TP ani
    klientom.

    Z innych tematów - kanalizacja TP.
    Jeżeli na złożony wniosek o dzierżawe kanalizacji TP odpowiada BMT, należy
    skierować odpowiednie pismo do UKE i UKE przeprowadzi kontrole w TP i może
    nakazać TP udostępnienie kanalizacji i wyznaczyć warunki.

    Po udanym dniu,
    Marcin

  • 2. Data: 2006-11-15 21:07:59
    Temat: Re: dzierżawki TP, radosne obwieszcznie
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    Oczywiście przepraszam za literówke w temacie i gramatycznie niepoprawne
    zdania wewnątrz wiadomości.
    Troche intensywny dzień.

    Marcin

  • 3. Data: 2006-11-15 21:45:22
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > nowego cennika nie będzie.

    no to milo, ja jednak jestem wdzieczny tp za obietnice podwyzki;
    dzieki temu mam juz wlasne linki i nie musze sie obawiac, ze imc damian b.
    za jakis czas znowu przysle mi niespodziewanke

    loksim

  • 4. Data: 2006-11-15 22:22:24
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > no to milo, ja jednak jestem wdzieczny tp za obietnice podwyzki;
    > dzieki temu mam juz wlasne linki i nie musze sie obawiac, ze imc damian b.
    > za jakis czas znowu przysle mi niespodziewanke

    ja nadal liczę że TP więcej na tym numerze straci niż zyska.
    A co do rezygnacji z ich kabli.. nie wszyscy wszędzie mają takie możliwości,
    nie wspomnę już o nagłej konieczności naciągnięcia budżetu.

    Marcin

  • 5. Data: 2006-11-16 06:52:09
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

> [...]
    możliwości,
    > nie wspomnę już o nagłej konieczności naciągnięcia budżetu.

    nie mowie, ze mnie to nic nie kosztowalo
    jedno radio - 4999
    blogi spokoj - bezcenny

    loksim

  • 6. Data: 2006-11-16 07:52:59
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    loksim napisał(a):
    > możliwości,
    >
    > nie mowie, ze mnie to nic nie kosztowalo
    > jedno radio - 4999
    > blogi spokoj - bezcenny
    >
    > loksim

    a co stawiales ?

  • 7. Data: 2006-11-16 10:27:56
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > a co stawiales ?

    tradycyjnie, proximy

    loksim

  • 8. Data: 2006-11-16 10:41:25
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    loksim napisał(a):

    > tradycyjnie, proximy
    >
    > loksim

    to polemizowalbym z tym spokojem - chyba ze mieszkasz na dalekiej wsi

  • 9. Data: 2006-11-16 13:55:45
    Od: "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp>

    > to polemizowalbym z tym spokojem - chyba ze mieszkasz na dalekiej wsi

    jak do tej pory nie mialem problemow technicznych
    poza tym, wole takowe niz tepsiane problemy formalne

    loksim

  • 10. Data: 2006-11-16 15:01:12
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "loksim" <loksim4WON_SPAM@WON_SPAMpoczta.onet.lp> napisał w
    wiadomości news:ejhqqp$a86$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jak do tej pory nie mialem problemow technicznych
    > poza tym, wole takowe niz tepsiane problemy formalne

    Ciekawe podejscie, ja wole odwrotnie bo klienci na
    tym mniej cierpia :)