  • 1. Data: 2006-11-12 11:01:06
    Temat: proxy do Polski ?
    Od: "Bartosz Kowalski" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    moze to dziwnie zabrzmi - ale znajomy administrował jedną stronką w nazwa.pl
    (na Joomli)
    wszystko było ok, zanim nie pojechał do USA - teraz nie ładuje mu sie połowa
    skryptów administracyjnych ( laptopa wział ze sobą- więc cały system, na
    którym wszystko działało w Polsce ma tam)

    w momencie, kiedy ja się loguje (w Polsce) mi wszystko działa, więc
    zakładam, że przyczyną może być jego provider lub nazwa.pl blokuje jakies
    pakiety ...?

    czy jest jakaś sposób, zeby "oszukać" serwer, że wychodzi sie z Polski ?

    może jakieś proxy ??? (w3cache.tpnet.pl mu nie działa - ale to logiczne :))

    prosze o pomoc, Bartek

  • 2. Data: 2006-11-12 19:06:18
    Temat: Re: proxy do Polski ?
    Od: Krzysztof 'xysiu' Grzesło <a...@n...com>

    Bartosz Kowalski napisał(a):
    > czy jest jakaś sposób, zeby "oszukać" serwer, że wychodzi sie z Polski ?
    >
    > może jakieś proxy ??? (w3cache.tpnet.pl mu nie działa - ale to logiczne :))

    Witaj Bartek,

    Proxz to pomzsl, ktorz bzm najpierw probowal, niech kolega sprobuje
    poszperac http://www.proxy4free.com tam jest lista roznych serwerow.
    Wprawdzie nie widzialem zadnego z .pl ale jest duzo linkow do innych
    szperaczy. Poza tym przeciez nie musi to byc polski serwer, wystarczy
    chyba jak nie bedzie z us. :-) A przynajmniej tak mi sie wydaje

    Pozdrawiam
    xysiu

  • 3. Data: 2006-11-12 22:09:24
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    Dnia 2006-11-12 12:01, Użytkownik Bartosz Kowalski napisał:
    > czy jest jakaś sposób, zeby "oszukać" serwer, że wychodzi sie z Polski ?
    >
    > może jakieś proxy ??? (w3cache.tpnet.pl mu nie działa - ale to logiczne :))

    Tak - proxy o nazwie np: SQUID
    Miejsce instalacji: u Ciebie

    No bo skoro u Ciebie działa, to będzie się łączył z tą stroną przez
    Twoje łącze. Jest to najszybsze rozwiązanie i w 100% skuteczne (nie
    będzie szukał przez kilka dni serwera, a nawet jak znajdzie, to może
    dalej mu coś nie działać).

    Jacek

  • 4. Data: 2006-11-18 12:47:29
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Sun, 12 Nov 2006 23:09:24 +0100, Jacek Kalinski
    <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> wrote:

    >Tak - proxy o nazwie np: SQUID
    >Miejsce instalacji: u Ciebie

    Można i tak, ale po co z armatą na wróbla - proponuję lekturę pt. "man
    redir"

    richie
    --
    Dorn jest dziki, dorn jest zły!