  • Data: 2009-01-01 16:58:01
    Temat: Re: dyski i realne transfery
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    news:2009010115544300@grush.one.pl...

    > A jakie to ma znaczenie? Takich rzeczy po prostu nie należy
    > robić o ile się koniecznie nie musi, zatem nie ma sensu
    > mierzyć szybkości realizacji.

    dlaczego? czy gra/program w danym czasie nie ma prawa zapisywać i
    odczytywać?

    > Poza tym bardziej to zależy od użytego oprogramowania, niż
    > od samego dysku. Dobry program odczyta 100 MiB i dopiero je
    > zapisze. Zły będzie kopiował po 0.5 MiB i jeszcze w między-
    > czasie coś swapował dodatkowo.

    czyli sądzisz że wszystkie programy napisano w 100% dobrze i taki problemów
    wogóle nie ma, że windows jest systemem jednozadaniowym i w danym czasie
    będzie uruchomiony tylko jeden program, więc po co ja pisze takie bzdury

    ja uważam że lepszy dysk który potrafi odpowiednio szybko zapisywać i
    odczytywać w tym samym czasie kolejkując odpowiednio i odpowiednio szybki w
    dostępie i zapisie, jak i odczycie dla mnie ten trzeci punkt jest najlepszym
    pomiarem wydajności dysku