  • Data: 2009-01-03 20:11:44
    Temat: Re: dyski i realne transfery
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gjofa0$i22$1@news.task.gda.pl...
    > skoro w istocie tak małe są przyrosty wydajności...
    > na viśtę na razie nie będę wydawał kasy, na razie zastanowię nad
    > ramdyskiem
    > co kiedyś już praktykować zacząłem ale tak tylko dla zabawy
    > a co by tu na ramdysk wrzucić? coś co w razie reseta nie będzie istotne
    > opera, total commander, cóż jeszcze?

    Używam z powodzeniem ramdysku (Qsoft) od ok. roku - przeznaczony jest na
    TEMP/TMP, cache przeglądarek i w całosci dla Firefox Portable (FFP
    skonfigurowany znajduje się na dysku i podczas logowania kopiowany jest do
    ramdysku).
    W takim przypadku należy zwrócić uwagę na programy, które mogą intensywnie
    i dla dużych plików używać TEMP (u mnie FFP i 7-zip) i tak je skonfigurować
    aby pliki tymczasowe nie były składowane na ramdysku, którego może zabraknąć
    (mam 1GB).

    --
    marfi