  • Data: 2010-01-13 16:34:18
    Temat: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "MKi" hikrnd$hh6$...@n...onet.pl

    > Czy mógłbyś przytoczyć, gdzie tak napisałem?

    Tak. Oczywiście, że mogę -- nawet przytaczałem wielokrotnie. :)

    "MKi" hiicmg$5af$...@n...onet.pl

    > Troszkę już opisałem w innej gałęzi wątku. A tutaj
    > wskażę jeszcze jedno podejście - sam zasugerowałeś:

    > OPORU SUMARYCZNEGO! Port USB wewnątrz ma regulowany
    > (elektronicznie rzecz jasna) opornik, podłączony szeregowo
    > z urządzeniem. Teraz może być?

    > Ot, to!

    Pogrążasz się. :) Dla 5 V i różnego oporu urządzenia masz różny prąd. :)

    > A czym się różni ładowarka od zasilacza? Opornością
    > wewnętrzną, rzecz jasna.

    Ładowarka nie daje stałego napięcia. :)
    Dopasowuje je tak, aby prąd był stały, zadany. :)

    Piszesz o regulowanym elektronicznie oporze wewnętrznym
    i przyrównujesz USB do ładowarki dającej zadany prąd ładowania. :)
    Wg Ciebie można zwiększyć opór wewnętrzny i tym samym mieć
    sumarycznie ten sam opór, jeśli opór zewnętrzny zmaleje. :)

    Kiepsko jak na kogoś, kto ma sporo do czynienia z USB -- a piszesz, że masz. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'