  • Data: 2010-01-13 14:33:39
    Temat: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pisałem wiele razy -- MKi przyznał się jednoznacznie do tego,
    > że napisał bzdurę. :) A Gotfryd uznał tę bzdurę za prawdę. :)

    A jednak odpiszę jeszcze w tej gałęzi.
    Gdzie ja się mianowicie przyznałem jednoznacznie?
    Jak na razie, to Ty tak uznałeś (że napisałem bzdurę).
    W kolejnym liście mamy, że to ja się przyznałem, że
    napisałem bzdurę - ba, jednoznacznie.

    Bardzo Cię proszę, czytaj ze zrozumieniem
    i nie wkładaj w usta interlokutorom słów, których
    nie napisali.

    Kiedyś klasyk powiedział
    "Prawdą jest powiedziane po trzykroć"?
    Czy Twoja metoda ("Pisałem wiele razy")