  • Data: 2010-01-10 16:19:56
    Temat: Re: dysk hdd przez usb nie widoczny
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Łukasz Bąk" <n...@n...pl> napisał:

    > Tylko, że to jest kabelek z jedną wtyczką i dwoma
    > "gniazdami". Czyli zasilanie nadal z jednego gniazda.
    > Chyba nie będzie "więcej" prądu przy takim rozwiązaniu.

    Nie - to są dwie wtyczki do gniazd portów USB w komputerze i jedna do
    gniazda mini-USB w dysku zewnętrznym. Wiem, bo też mam podobny kabelek. Inne
    stosowane rozwiązanie (raczej niegdyś, bo dziś już wiele komuterów nie ma
    odpowiedniego gniazda) to dodatkowy kabelek zasilający dysk twardy
    podłączany do gniazda PS-2 klawiatury lub myszy.

    > Ja wyobrażam sobie to tak: mam urządzenie i podłączam
    > je do dwóch USB i zasilam urządzenie "z dwóch źródeł"
    >[...]

    Właśnie tak ten kabelek działa.

    --
    Pozdrawiam!