  • Data: 2024-07-21 20:16:36
    Temat: Re: dyrektywa oponowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 21 Jul 2024 16:47:25 +0200, LordBluzg®🇵🇱 wrote:

    > Chcesz to se jeĹşdzij na starociach. Opona to ostatni element a zarazem
    > jedyny, który łączy mnie z resztą świata, kiedy jadę. W życiu nie
    > przejdę na opcję gorszą :)

    No ale ma być nie gorsza :-)

    > Dosyć się kiedyś najeździłem na gównianych oponach i "nigdy wincyj" :)

    W zasadzie nigdy nie narzekalem na opony.
    Moze na impulsery na śniegu (a to letnia opona była),
    i na Barum polaris, tez na sniegu.
    A wydawałoby sie, ze Czesi maja góry i snieg, i wiedzą, ze opona musi
    byc dobra.

    Czasem eksperymentowałem, kupowałem też używane - i większej róznicy
    nie czułem.
    Z używanymi zerwałem, bo sierra je jakos szybko niszczyła - bicia
    dostawały. A moze to nie sierra, tylko mój but i polskie dziury.

    J.