-
11. Data: 2011-05-23 13:11:06
Temat: Re: dwusuw a czretosuw
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Mon, 23 May 2011 14:51:14 +0200) ktos podajacy sie za Roman Niewiarowski
wyklawiaturowal co nastepuje:
>> Bo jak przestanie dzialac tak jak powinien to zanim sie zorientujesz
>> bedziesz mial zatarty tlok :)
>
> Ale podwanie oleju z dozownika utrudnia zatarcie przy 'hamowaniu
> silnikiem' w 2t.
Tak samo jak trzeba pamietac o dolaniu oleju po tankowaniu tak samo o nie
hamowaniu silnikiem przy zjezdzaniu z gory na przyklad :)
Gdyby nie to, ze mialem podejrzenia co do dozwonika w DT to bym go
zostawil na swoim miejscu. Sprawny dozownik na pewno jest lepszy niz
reczne mieszanie. Ale niesprawny moze narobic tyle klopotow, ze juz wole
mieszac :)
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/
-
12. Data: 2011-06-03 19:30:03
Temat: Re: dwusuw a czretosuw
Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>
W dniu 2011-05-23 16:11, Piotr Klimek pisze:
>> Ale podwanie oleju z dozownika utrudnia zatarcie przy 'hamowaniu
>> silnikiem' w 2t.
a jak się hamuje silnikiem w 2t, da się w ogóle??????????
chłopaki dajcie spokój przy odpowiednim dbaniu czy 2t czy 4t to serwis
jeden huj
rozpatrując zakup dwuciach lub czteropaka zwraca się uwagę na coś
zupełnie innego. To tak jakby porównywac lustro analogowe do cyfrowego:)
Znam takich co mieli 4t i wrócili do 2t bo tak wolą i odwrotnie i żaden
z nich nie uzasadniał to kosztami remontu silnika bo to nie jest argument.
pozdrawiam
Rafał
250sxf
250excf
450exc
-
13. Data: 2011-06-03 19:53:47
Temat: Re: dwusuw a czretosuw
Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>
Dnia (Fri, 03 Jun 2011 22:30:03 +0300) ktos podajacy sie za Rafał Tomaszewski
wyklawiaturowal co nastepuje:
>>> Ale podwanie oleju z dozownika utrudnia zatarcie przy 'hamowaniu
>>> silnikiem' w 2t.
>
> a jak się hamuje silnikiem w 2t, da się w ogóle??????????
Nie da sie, stad ten cudzyslow. Chodzilo mi o jazde z gory z zamknietym
gazem na przyklad.
--
Pozdrawiam
Piotr Klimek
Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
http://bikepics.com/members/piko/