    Date: Thu, 06 Jun 2013 11:32:58 -0400
    From: rs <n...@n...spam.info>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: dwie padniete rzeczy

    On 6/6/2013 3:04 AM, R.e.m.e.K wrote:

    > Ostatnio kumplowi dysk zaprzestal dzialac z podobnymi objawami.
    > Juz mial go wypieprzac, bo nie sposob bylo sie do niego dostac, gdy odkryl,
    > ze do uratowania danych pomoglo ...odwrocenie go na plecy. Wtedy zaczynal
    > dzialac.

    dzieki. to juz robilem. ale bez znaczacych rezultatow. z takiej medycyny
    alternatywnej, mialem kiedys problemy z malym dyskiem 2,5'' , ktory tez
    glowica walil. wrzucilem go, w torbie foliowej, do zamrazarki na jakas
    godzine. potem po wyciagnieciu takiego zamarznietego, dzialal na tyle
    dlugo, ze dalo sie z niego sciagnac wszystko co na nim bylo.
    mam wrazenie, ze z tym dyskiem problem jest gdzies w module zasilajacym,
    bo podpiety do roznych zasilaczy, zachowuje sie odrobine inaczej, choc
    zawsze po jakims czasie, zaczyna walic glowica. <rs>