  • Data: 2018-09-13 17:12:30
    Temat: Re: dwa dni
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 13 września 2018 09:36:36 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale bylo warte 100, a sprzedano po 10, wiec ktos zmarnowal 90zl.
    >
    > A jak tych monitorow bylo 10, to juz mamy 900zl, a poniewaz ich nie
    > mamy, wiec ktos ukradl, i to juz jest PRZESTEPSTWO :-)
    >
    > Lepiej rozbic.
    > Albo na aukcje.

    Hochwander: Więc moim zdaniem, po co mamy trzy razy przepłacać, jeśli mamy tu faceta
    i on sobie też zarobi. Teraz tak: słomę załatwiłem spod Koszalina z PGR`u, a do
    środka można dać. To społecznie, tak że nic nas nie kosztuje, a co ważne - taśmę będę
    miał z nadwyżek, więc się nakręci filmik i też nas nic nie będzie kosztowało. Także
    jesteśmy do przodu na tym jakieś sto osiemdziesiąt - dwieście tysięcy.
    Miś: Mów, mów, mów...
    Hochwander: To już wszystko. Aaaa... Załatwiłem, że misia kupi Muzeum Ludowe w
    Olsztynku i to będzie ekstra sto pięćdziesiąt tysięcy. No i co?
    Miś: Słuchaj! Ty będziesz robił dziadowskie oszczędności na sto - dwieście tysięcy,
    żeby nas byle łajza z kontroli wzięła za tyłek! Więc wbij sobie w ten twój oszczędny,
    kierowniczy, filmowy łeb: pieniądze należy zdobywać legalnie, a nie lewymi
    kombinacjami! Ten twój sznurek z helikoptera może sobie fruwać za ćwierć ceny z twoją
    żoną, a my, zapamiętaj sobie to, wynajmiemy helikopter na dziesięć godzin za pełną
    stawkę godzinową od instytucji. "Dziesięć godzin" - słownie.
    Hochwander: Ale to jest kilkaset tysięcy!
    Miś: Zapłacimy, zapłacimy! Film zrobi na zlecenie instytucja i zapłacimy. Rachunki
    mam z Cepelii na dwieście osiemdziesiąt tysięcy - zapłacimy. I nie sprzedamy misia
    żadnemu muzeum nawet Narodowemu za milion!
    Hochwander: To znaczy nie chcesz zarobić?
    Miś: Powiedz mi po co jest ten miś?
    Hochwander: Właśnie, po co?
    Miś: Otóż to! Nikt nie wie po co, więc nie musisz się obawiać, że ktoś zapyta. Wiesz
    co robi ten miś? On odpowiada żywotnym potrzebom całego społeczeństwa. To jest miś na
    skalę naszych możliwości. Ty wiesz, co my robimy tym misiem? My otwieramy oczy
    niedowiarkom. Patrzcie - mówimy - to nasze, przez nas wykonane i to nie jest nasze
    ostatnie słowo i nikt nie ma prawa się przyczepić, bo to jest miś społeczny, w
    oparciu o sześć instytucji, który sobie zgnije, do jesieni na świeżym powietrzu i co
    się wtedy zrobi?
    Hochwander: Protokół zniszczenia...