  • Data: 2018-09-12 13:26:20
    Temat: Re: dwa dni
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Queequeg pisze:

    > Miała BNC, skrętkę i do tego AUI. Miałem dokładnie taką kartę:
    >
    > https://www.ebay.com/itm/NE2000-Microdyne-Eagle-Nove
    ll-Ethernet-ISA-/320559037998

    A to możliwe -- czyli tym razem ja coś pokręciłem. Może jeszcze mam
    gdzieś NE2000, może była wersja bez skrętki. Bo AUI było na pewno.
    Zresztą to złącze miało swoją drugą młodość. Pierwotnie projektowane
    do grubego ethernetu, później robiono transmitery światłowodowe
    podłączane do AUI.

    --
    Jarek