    From: "abn140" <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: dwa aku + odpalanie - odwrotnie.
    Date: Mon, 18 Nov 2019 13:17:33 +0100

    >> laduje grzecznie.
    byc moze jest to regula ale z tego co pamietam to mi sie nie udalo....
    ale powoli..
    mam teraz trzy aku.
    1 ganc nowy siedzi w aucie bo stary byl za maly. handlarz wsadzil co
    popadlo.
    2 stary maly jest ok, nawet bardzo. tyle ze za maly...
    3 fabryczny z jetta, z meksyku, ponoc na 1 wypas, trup. v=0, ciezki jak
    jasna cholera co by potwierdzalo ze na pierwsze wyposazenie.
    kumpel mi go dal na wymiane.
    ale przyszla mi mysl ze go doladuje i cekawe co bedzie...
    no to probowalem.
    ladowareczka z lidla go nie widziala, laczylem te dwa aku i nic, wiec
    zapytalem tutaj czy by nie podniesc tego trupa via auto.
    ale jakos tak przyszla mi myls te dwa aku, trupa i za maly, pospinac drutem
    ale tym razem grubym.
    i poszlo.
    jednak tak jak piszesz mi sie nie udalo. zdjecie druta z za malego przy
    jednoczesnym ladowaniu trupa powodowalo spadek natychmiastowy napiecia na
    trupie i ladowarka sie odcinala.
    to zostawilem te druty na noc, ale ladowalem tego za malego. bo mysle ze jak
    bede ladowac tego trupa, to moze oba padna?
    no i rano aku oba byly nabite.
    teraz jestem ciekaw czy napiecia na nich beda jakos spadac w funkcji
    czasu....
    moze podjechac tym ciezkim bylym trupem na jakis sklep i niech go
    przemierza?
    da to cos?
    czy tez zejscie napiecia do zera to juz koniec i dac go na zlom?
    jak widzicie po wpisach nie mam o tym najmniejszego pojecia, wiec nie bic.