  • Data: 2019-11-17 18:17:25
    Temat: Re: dwa aku + odpalanie - odwrotnie.
    Od: kk <k...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-11-17 12:11, J.F. wrote:

    > Taki "automatyczny" ? Ma dwie wady:
    > -prad 3.8A ... dlugo trzeba ladowac "do pelna", i dluzej do "byle
    > odpalil".
    >
    > -jak aku calkowicie rozladowane, to nie naladuje :-(

    Dzisiaj zastałem rozładowany aku w mojej starej bryce. Oczywiście nie
    wystartował. Nie był do zera rozładowany, na wstępie 7V, ale przy 10 też
    nie chciał ładować. Totalny shit. Jak można zrobić procesorową
    ładowarkę, która nie umie zauważyć, że ten akumulator ładuje się.
    Musiałem podpiąć na chwilę własną ładowarkę, która niestety nie jest
    wodoodporna w żadnym sensie, więc nie można jej zostawić na dworze.