  • Data: 2011-04-19 06:58:00
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: "Tomek" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ikaros30" <i...@w...pl> napisał :

    > Czytając ten wątek, dowiedziałem się od niektórych, że biorąc biedną Nokię
    > C5 stałem się właścicielem SMARTFONA!:))))))))))) Do którego nie wolno
    > podchodzić bez poczytania instrukcji!

    No Ty jak widać nie możesz i się do tego publicznie przyznajesz.

    > To wyjątkowo skomplikowany telefon.

    Dla Ciebie. Pamiętaj. Tylko dla Ciebie.

    > Śmiechu warte tak samo jak ty jesteś śmiechu warty.

    Rzeczy niezrozumiałe dalej Cię śmieszą? Postaraj się je w końcu zrozumieć.

> [...]
    > normalnie nie używam: "Aby zapewnić użytkownikowi najnowsze oprogramowanie
    > i aplikacje telefonu Nokia, automatycznie sprawdzana jest dostępność
    > aktualizacji na serwerze firmy Nokia. Jeśli są one dostępne, zostaje
    > wyświetlony monit o zatwierdzeniu instalacji. Automatyczne wyszukiwanie
    > aktualizacji można wyłączyć w ustawieniach telefonu." Koniec i kropka!
    > Teraz wyszukaj mi mądralo takie samo zdanie w instrukcji oryginalnej
    > Nokii!
    > No to kto do kużwy nędzy robi w balona ludzi?? Nokia czy Orange?

    Czy Ty jesteś ułomny? Masz telefon z Orange, masz instrukcję z Orange więc
    czego nie zrozumiałeś? Może przytoczysz jeszcze jakaś z Zanzibaru dla
    udowodnienia swojej głupoty? Dalej będziesz nam wmawiał, że się znasz na
    telefonach (prostych jak budowa cepa smartfonach), że nie potrzebujesz
    czytać instrukcji od operatora bo jesteś mądrzejszy? OK. Żyj tak dalej. I
    nie nazywaj idotą kogoś kto umie posługiwać się telefonem i nigdy nie płakał
    nad brakiem umiejętności czytania w języku ojczystym.