  • Data: 2011-04-15 07:37:07
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nikt nie ma pretensji do lodówki, że zużywa dużo prądu jak się ją
    > zostawi otwartą. A co byś powiedział jakby się sama otwierała co pół
    > godziny?

    Czy ty rozumiesz, co się do ciebie pisze? Smartfon jest Z DEFINICJI
    przeznaczony do pracy z podłączeniem internetowym. Parafrazując twoją
    parafrazę, twoja lodówka jest przeznaczona do pracy z otwartymi drzwiami.

    > Możesz wskazać instrukcję od smartfona w której będą opisane wszystkie
    > zainstalowa aplikacje łączące się z internetem?

    Każda instrukcja jaką widziałem ostrzega, że smartfon może łączyć się
    samodzielnie z internetem. Reszta jest kwestią rozumu a raczej jego użycia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118