  • Data: 2011-04-15 10:43:41
    Temat: Re: duzy problem - rachunek za internet 8tys zl w 2 dni !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-15 10:13, Andrzej Libiszewski pisze:
    (...)
    > Wszystkie usługi google będą się łączyły i źródłem tej wiedzy jest
    > instrukcja obsługi. Czy jest to źródło łatwo dostępne? Jak widać,
    > niekoniecznie.

    Jakaś kiepska ta instrukcja. W mojej napisali, ze użycie czegoś tam
    może generować dodatkowe koszty itd. Można się nie łączyć.
    Ewentualnie telefon/OS/aplikacja zapyta. No chyba, że się zaakceptuje
    na stałe.

    > O tym że Android funkcjonuje domyślnie w ciągłym połączeniu z internetem
    > wiadomo od pierwszego telefonu z tym systemem.

    Wiadomo? Komu i od kiedy? Jakoś moje Androidy wcale takiej potrzeby
    nie mają i wcale nie chciały się domyślnie po cichu łączyć z
    internetem. Część usług oczywiście wymaga internetu do działania,
    ale połączenie wcale nie musi być stałe.

    > Nawet na etykietach
    > telefonów u operatorów znajdowała się (tudzież znajduje się dalej)
    > stosowna informacja.

    Stosowna informacja o czym? Marketingowych nalepek to wszędzie pełno...