    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 18 Sep 2013 05:51:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: duster???
    From: k...@o...pl

    W dniu niedziela, 15 września 2013 18:44:36 UTC+2 użytkownik Helios napisał:

    > "U mnie przykra niespodzianka - na przeglądzie antykorozyjnym serwis
    > znalazł rdzę na tylnych drzwiach, wokół napisu DACIA. Wyglądało to na
    > parę kropek, tymczasem po demontażu okazało się, że dziury są na
    > wylot... Szczęście w nieszczęściu, że dostałem po prostu nowe drzwi.
    >
    > Dacia logan MCV 2008
    >
    > i cały 84 stronicowy topik:
    >
    > http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=113

    Dla potomności - bezpośrednia linka do konkretnego postu:
    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?p=161302
    1#1613021

    Ad rem: skontaktowałem się z autorem, który sam do końca nie wie, jak było, ale
    znając różne przypadki, także z zagranicznych for Dacii, obstawiam, że te dziury
    wcale nie "wypadły", tylko rdza pojawiła się na brzegu otworów montażowych tego
    napisu. To wciąż oczywiście nie jest żadne wybitne "osiągnięcie" producenta (bo
    podobnych przypadków jest więcej - łącznie z moim, tylko dotyczącym otworu
    wycieraczki), ale wagomiar sprawy jest chyba jednak "troszeczkę" inny....

    Ogólnie, prawdą jest, że ani blachy, ani ich zabezpiecznie NIE SĄ w daciach
    pierwszoligowe - ale też daleko im do jakiejś straszliwej chały, o której słychać od
    początku reaktywacji marki przez papę Reno, z proroctwami, że kolejnej zimy to już na
    pewno te auta nie przetrwają <;

    Jak widać po obszerności i popularności tematu na daciaklub.pl - sprawa JEST dla
    wielu bardzo interesująca, ale choć zdarzają się rzeczywiście różne wykwity, to nie
    wygląda na to, żeby było jakoś dramatycznie gorzej niż w innych popularnych markach -
    a podobne opowieści, jak ta zacytowana, można znaleźć nawet w "premiumach".

    Ja mam 6-letnią MCV-kę, mimo drobnych napraw antykorozyjnych jestem z niej bardzo
    zadowolony i nie zamierzam się jej pozbywać w przewidywalnej przyszłości (:

    Natomiast jeśli dla kogoś obawa o rdzę jest aż taka przemożna, to radzę sobie
    odpuścić - daćki auto są fajne, MSZ nie gorsze od innych marek, ale po prostu szkoda
    nerwów, niech se kupi coś innego. A jak tę osobę ma dopaść rrrdza, to i tak go
    dopadnie, nawet w aluminiowym audi TT <: