  • Data: 2013-09-18 17:44:46
    Temat: Re: duster???
    Od: Helios <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak nie chcesz też mieć awarii przez te 10 lat, to odpuść sobie
    > wszystko pachnące Renault.

    10tys rocznie czyli 100tys po 10 latach to nie jest dużo i mam nadzieje
    wymieniac tylko oleje filtry rozrząd, dzisiaj ogladałem nowego logana
    MCV , jest miodzio bardzo mi sie podoba, tak jak duster

    ale zaczynają się promocje (obecnie jest corsa z klimą elektryką za
    34500) więc coś wybiorę

    jak by dali dustera z klimą i elektryką za 39900 to bym brał od razu :)