  • Data: 2011-01-19 11:12:19
    Temat: Re: drukarka laserowa do firmy.
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:ih4lb2$qap$1@node1.news.atman.pl...
    > Hej.
    > Co oferujacego najlepszy stosunek cena/jakosc mozna kupic obecnie?
    > Chodzi o produkt spelniajacy wymagania:
    > - laser czarno-bialy
    > - A4
    > - karta sieciowa
    > - tanie tonery

    Kiedyś powiedziałbym, że Kyocera, jednak jest wrażliwa na nieorginalne
    tonery (czasami brudzi kartki).
    Mam Lexmarka E260d (500zł z dupleksem, ale bez sieci), tam łatwo zasypuje
    się toner za 20zł na 4000 stron.
    A najlepiej lubię canony z tonerami takimi jak do HPLJ 1010 (chyba AT12),
    koszt tonera 65zł/2,5 tys. stron.