  • Data: 2010-07-23 08:31:27
    Temat: Re: drukarka fotograficzna kilka pytan
    Od: Bastech <s...@b...bastech.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-07-23, pią o godzinie 09:14 +0200, Marx pisze:

    > na tej grupie tez trolle stadam chodza, czy to znaczy ze jest
    > bezwartosciowa? Madry czlowiek przeczyta i zrozumie co trzeba, glupi
    > bedzie marudzial...
    > Marx

    Nie chodzi mi o trolling ani o dzielenie na mądrych i głupich.
    Podałeś link do dyskusji w której jako porady są podawane wierutne
    bzdury i ktoś niezbyt obeznany z tematem (a zakłądam, że takim jest,
    jeśli dopiero ma zamiar kupić drukarkę i szuka porady na grupie) może
    skorzystać z tych "rad" niepotrzebnie narażając się na niepowodzenia i
    koszty.