  • Data: 2010-07-23 08:52:29
    Temat: Re: drukarka fotograficzna kilka pytan
    Od: "steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chodzi mi o trolling ani o dzielenie na mądrych i głupich.
    > Podałeś link do dyskusji w której jako porady są podawane wierutne
    > bzdury

    az tak najgorzej to tam nie jest... jak troche sie wie to mozna odsiac
    ziarno od plew... :)

    >i ktoś niezbyt obeznany z tematem (a zakłądam, że takim jest,
    > jeśli dopiero ma zamiar kupić drukarkę i szuka porady na grupie)

    Nie jest ze mna tak zle, troche juz poczytalem i dlatego taki a nie inny
    wybor asortymentu :)
    Przypuszczalem ze bedzie mozna wywnioskowac to po moim pierwotnym poscie
    gdzie byla wzmianka o profilowaniu i uzywaniu stalych materialow :)

    > może
    > skorzystać z tych "rad" niepotrzebnie narażając się na niepowodzenia i
    > koszty.

    Slusznie... ale to jest tak ze jak ktos malo czyta bo mu sie nie chce to
    czesto trafia na rozne "rady" jedne lepsze jak ma szczesci a inne gorsze.
    Ale dzieki za troske...

    Steel