  • Data: 2010-07-23 07:43:45
    Temat: Re: drukarka fotograficzna kilka pytan
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie nawet i lepsze...
    > Nie wiem jak z roznica rodzielczosci pomiedzy tym Epsonem a IP4700 bo
    > podobno canon daje troche lepsze efekty pomijajac dominate wpadajaca w
    > zielen dalajac sie skorygowac :)

    Wiesz co, nie wiem mam też canony (iX5000, ) i na foto wydruku na obu jest
    dobrze. A, z lupa nie porównywałem wydruków.

    > powiedz jakie zamienniki stosowales (papier-tusz).
    > Ew. jakie znasz ktore sa w miare przyzwoite :) (troche juz czytalem ale
    > wiedzy nigdy za wiele)

    Mam z niemiec. Papiery sie nazywa "DRUCK mich" - gramatury 150-180-210 g/m2.
    Porównywałem wydruk na P50 z dedykowanym papierem epson na oryginalnych
    tuszach. Różnic brak pomiędzy wydrukami.

    Tusze też są tej samej firmy.

    > No takich fotek na pewno bedzie troche... zona malo wymagajaca jest :)

    Bedzie zadowolona

    > i pewnie troche fotek bedzie drukowac w stylu 10x15 czy cos podobnego.
    > Dla mnie tych wydrukow pewnie bedzie troche i glownie A4 ale to mozna juz
    > obskoczyc pewnie na oryginalach :)

    ponoc na allegro idzie znaleźć komplet zamienników za 35zł, ale osobiście
    nie szukałem

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl