  • 1. Data: 2011-06-29 17:14:21
    Temat: drugie rzyccie...
    Od: "m0rszczuk" <m...@w...pl>

    "Zamiast na polskie złomowiska, stare auta japońskiej produkcji, które
    trudno u nas sprzedać, przerzucane są do komisów w Afganistanie. Niektóre
    jeżdżą tam nawet na polskich tablicach rejestracyjnych "
    Fajnie, jedziesz na zwiedzanie Bagrat a tu wyprzedza cie WPR23233 albo
    BI54666 z Polską flagą......

    http://wyborcza.pl/1,75248,9859344,Polski_gruchot_w_
    Kabulu.html

  • 2. Data: 2011-06-29 17:42:57
    Temat: Re: drugie rzyccie...
    Od: "Hipcio" <h...@y...com>

    Użytkownik "m0rszczuk" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > "Zamiast na polskie złomowiska, stare auta japońskiej produkcji, które
    > trudno u nas sprzedać, przerzucane są do komisów w Afganistanie. Niektóre

    Spróbuj teraz w Polsce kupić NIssana Urvana - mission imposible. Wszystko
    już w Afryce.
    Kupują japończyki z najlepszych lat produkcji

  • 3. Data: 2011-06-29 19:06:23
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    Słownik sobie kup.

  • 4. Data: 2011-06-29 19:11:12
    Od: "m0rszczuk" <m...@w...pl>

    > Słownik sobie kup.

    Jestem osobą niedowidzącą, staram się pisac poprawnie, ale czytam za pomocą
    sytezatora. Wybaczcie

  • 5. Data: 2011-06-29 19:47:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 29 Jun 2011 19:11:12 +0200, m0rszczuk napisał(a):

    > Jestem osobą niedowidzącą, staram się pisac poprawnie, ale czytam za pomocą
    > sytezatora. Wybaczcie

    Kolina, ić stont.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 6. Data: 2011-06-29 19:53:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-29 19:11:12 +0200, "m0rszczuk" <m...@w...pl> said:

    > Jestem osobą niedowidzącą, staram się pisac poprawnie, ale czytam za pomocą
    > sytezatora.

    A to mnie zaciekawiło - temat przeczytałeś, czy napisałeś?

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2011-06-29 21:01:18
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-06-29 17:42, Hipcio pisze:
    > U?ytkownik "m0rszczuk"<m...@w...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Spr?buj teraz w Polsce kupi? NIssana Urvana - mission imposible. Wszystko
    > ju? w Afryce.
    > Kupuj? japo?czyki z najlepszych lat produkcji

    więc straszenie że staniemy się złomowiskiem europy nam jednak nie
    grozi. wiedziałem że te auta pójdą dalej.

  • 8. Data: 2011-06-29 21:03:07
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-06-29 19:53, Bydlę pisze:

    > A to mnie zaciekawiło - temat przeczytałeś, czy napisałeś?

    W swietle poprzednich postow - ciekawe jak samochodem jezdzi, jak nie
    dowidzi :) Bo bardzo pouczajacego posta napisala jak wyprzedzac ;P

    --
    venioo
    GG:198909

  • 9. Data: 2011-06-29 21:42:55
    Od: "m0rszczuk" <m...@w...pl>

    > dowidzi :) Bo bardzo pouczajacego posta napisala jak wyprzedzac ;P

    to siotra moja....

    M0rszczuk

  • 10. Data: 2011-06-29 21:55:47
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > "Zamiast na polskie złomowiska, stare auta japońskiej produkcji,

    ten "proceder" jest znany juz od lat! tylko jaki w tym problem?
    nasz kraj to banda debili - zle jak sie auta sprowadza, zle jak sie
    exportuje...w kazdym dzialaniu widzis sie same problemy...ehh..zygac sie
    chce!
    PS. kiedys bylem na bliskim wschodzie i zeby tam wjechac cza bylo wykupic w
    PZM-ot Carnet de Pasage - inaczej nie bylo szans przekroczyc pojazdem
    granicy - ciekawe czy autor artykulu wogole wie co to jest?

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)