  • 1. Data: 2011-08-23 20:20:41
    Temat: droga kraków-kołobrzeg
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Jak lepiej?
    na łódź, poznań ,gorzów, szczecin i dalej do kołobrzegu,

    czy nadrabiając sporo na a4 na zgorzelec i dalej niemieckimi autostradami do
    szczecina/świnoujścia i dalej do kołobrzegu?

    A może inna trasa, tak jak pokazuje automapa - łódź, września i wałcz?

    MS

  • 2. Data: 2011-08-23 21:36:45
    Temat: Re: droga kraków-kołobrzeg
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Maciej S." <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do szczecina/świnoujścia i dalej do kołobrzegu?
    >
    > A może inna trasa, tak jak pokazuje automapa - łódź, września i wałcz?

    Czy uważasz, że warunki się zmieniły od ostatniego identycznego pytania?

  • 3. Data: 2011-08-23 21:53:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 20:20:41 +0200, Maciej S. napisał(a):

    > czy nadrabiając sporo na a4 na zgorzelec i dalej niemieckimi autostradami do
    > szczecina/świnoujścia i dalej do kołobrzegu?
    >
    > A może inna trasa, tak jak pokazuje automapa - łódź, września i wałcz?

    Ustaw prędkość na drogach biocznych na 70km/h, na głównych na 75km/h i
    zobacz co wyjdzie.
    Ja polecam latanie po drogach wojewódzkich i powiatowych. Średnia w górę,
    zmęczenie w dół, a ceny papu od razu milsze.
    W ten sposób jadąc ostatnio z krakowa do Władysławowa miałem średnią około
    80km/h.

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2011-08-23 22:15:00
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Czy uważasz, że warunki się zmieniły od ostatniego identycznego pytania?

    masz na myśli pytanie o radom-gdańsk? To inna trasa.

    MS

  • 5. Data: 2011-08-23 22:48:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > masz na myśli pytanie o radom-gdańsk?

    Nie.
    O Kraków-Kołobrzeg czy inny Koszalin lub Białogard.

  • 6. Data: 2011-08-23 22:53:52
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 11-08-23 20:20, Maciej S. pisze:
> [...]
    > autostradami do szczecina/świnoujścia i dalej do kołobrzegu?
    >
    > A może inna trasa, tak jak pokazuje automapa - łódź, września i wałcz?

    witaj
    Ja co prawda dwukrotnie jechałem z Katowic do Niechorza a więc od
    granicy w Kołbaskowie miałem bliżej. W zasadzie ciężko mi porównać bo
    tam i z powrotem jechałem przez Niemcy, ale trasę choć dłuższa o ca. 100
    km pokonało się wybornie. Przede wszystkim brak zmęczenia psychicznego,
    jedziesz cały czas dwoma pasami. Trasę do pokonałem w 7.5 godzi z
    postojami, z powrotem trochę gorzej ale też jechałem w zasadzie w dzień
    i mały pasażer co jakiś czas mi się buntował :).
    Z drugim razem wpadłem w korek na obwodnicy szczecina (to był długi
    weekend) ale dość sprawnie objechał przez miasto do Goleniowa.
    Parę wątków wyżej/niżej kolega zdał relację na trasie Wrocław coś tam,
    leciał DK 3 i S3 to sobie poczytaj.
    Wiele też zależy czy ogranicza Cię spalanie, bo jeśli masz jechać trasą
    przez Niemcy ca. 90km/h to rzeczywiście lepiej jechać po Polsce.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 7. Data: 2011-08-23 23:46:53
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 23.08.2011 20:20, Maciej S. pisze:
    > Jak lepiej?
    > na łódź, poznań ,gorzów, szczecin i dalej do kołobrzegu,

    Jakieś 840km

    > czy nadrabiając sporo na a4 na zgorzelec i dalej niemieckimi
    > autostradami do szczecina/świnoujścia i dalej do kołobrzegu?

    880km, 40km to chyba nie jest "sporo" przy takiej trasie.

    > A może inna trasa, tak jak pokazuje automapa - łódź, września i wałcz?

    W tym roku nie jechałem, ale rok i dwa lata temu wybrałem wariant A4 do
    Legnicy, potem 3 z fragmentami S3 do Szczecina. 760km, czyli zauważalnie
    mniej, niż przez Niemcy. Wg mnie DK3 nie jest taka zła, z Legnicy do
    węzła Klucz jest ok. 300 km, z czego ok. 120km to droga ekspresowa.

    Marek

  • 8. Data: 2011-08-23 23:54:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarekM" <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> napisał w
    wiadomości news:

    >Wg mnie DK3 nie jest taka zła, z Legnicy do węzła Klucz jest ok. 300 km, z
    >czego ok. 120km to droga ekspresowa.

    80.
    No chyba że liczysz coś dziwnego między Legnicą a Gorzowem.

  • 9. Data: 2011-08-24 00:09:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Aug 2011 23:46:53 +0200, MarekM napisał(a):
    > Jakieś 840km
    >
    > 880km, 40km to chyba nie jest "sporo" przy takiej trasie.

    Mnie program podaje
    650km 11-ka do Poznania,
    700km przez Wroclaw
    718 Lodz-poznan
    750 Legnica Szczecin
    875 przez Berlin.

    No i nie wiem czy nie lepiej wykazac sie spokojem i pojechac 11-ka.

    J.

  • 10. Data: 2011-08-24 08:33:31
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Maciej S. napisał:
    > czy nadrabiając sporo na a4 na zgorzelec i dalej niemieckimi
    > autostradami do szczecina/świnoujścia i dalej do kołobrzegu?

    Z Kołobrzegu do Gliwic w ostatnią niedzielę lipca jechałem przez
    Trzebiatów, Szczecin, S3/DK3 do Legnicy i dalej A4. Czas jazdy z
    postojami to było około 9h w tym 8h jazdy. Obyło się bez korków, choć
    ruch miejscami był spory, ale raczej w kierunku przeciwnym :)