eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykledroga hamowania motocykla › Re: droga hamowania motocykla
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: droga hamowania motocykla
    Date: Tue, 28 Jul 2009 10:24:40 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <h4mcka$ml8$1@inews.gazeta.pl>
    References: <h4jm46$ifb$1@news.onet.pl> <14hz1tbxzlb35$.ildsomy0yln1$.dlg@40tude.net>
    <h4jq1a$uq5$1@news.onet.pl> <h4jqao$mo2$2@news.wp.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <h4k5m2$41$1@inews.gazeta.pl> <h4k772$62l$1@inews.gazeta.pl>
    <h4mbbu$qlj$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-239-64.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1248769483 23208 87.205.239.64 (28 Jul 2009 08:24:43 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 28 Jul 2009 08:24:43 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-User: cita
    X-Antivirus: avast! (VPS 090727-0, 2009-07-27), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:606068
    [ ukryj nagłówki ]

    Kuczu wydusił z siebie te słowy:

    > Kuba (aka cita) pisze:
    >
    >> jakoś jednak da sie to zmierzyc - wszak niektórzy producentci podają
    >> takie wartości dla nowych maszyn
    >
    > Tak, ale w warunkach testowych, z zawodowym kierowca. To sie ma nijak
    > do codziennego uzytkowania.

    >
    > I przyspieszenia tez. W warunkach testowych z kierowca testowym.


    > Zwykly kierowca nie osiaga na ogol przyspieszen katalogowych bo albo
    > spali opony albo sprzeglo.


    Ależ zgadzam sie - co nie znaczy, ze nie da sie tego zmierzyc. To, ze
    warunki są zmienne - to oczywiste, jednak daje pewien obraz.
    I tak jak testowe warunki dają porównanie między maszynami, tak warunki
    'nietestowe' też dają pewnien obraz. Bo przecież nie powiesz mi, ze nie ma
    czegoś takiego jak zwykły/przeciętny kierowca - zawsze jakąś srednia da sie
    wyciągnąć, podobnie ze srednią z długości hamowania. I założe sie, ze
    odchylenia od sredniej wcale nie będą takei duze (na prostym odcinku, bez
    udziwnien). Wiec mozna okreslic czy to będzie 10, 20, 30, 40, czy 50m z
    jakiejs tam prędkości.
    Przecież nie mówimy tu o dokladności do pół metra - a o jakiejs skali
    porównawczej.

    ps. nawet warunki testowe i kierowcy zawodowi nie muszą byc powtarzalni.


    --
    Pozdrawiam
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: