  • Data: 2009-05-12 21:46:06
    Temat: Re: drewniany płotek - jak zabezpieczyć?
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    PL(N)umber_One pisze:
    > Witam
    > Droższy, ale bardziej odporny od Drewnochronu, będzie Sadolin Baza (bezbarwny
    > impregnat), a następnie Sadolin Classic. Mam tak zabezpieczony dom drewniany
    > i po paru latach trzyma się bardzo dobrze. Drewnochron u sąsiada, po paru
    > sezonach, wygląda nieco gorzej.
    > PP

    Równie dobre ale sporo tańsze są polskie lakierobejce zewnętrzne serii
    V33 do kupienia np. w Nomi. Drewnochron jest tylko z pozoru tani bo dla
    przyzwoitej skuteczności wymaga co najmniej kilku warstw.

    Polecam też dodatkowe kilkukrotne zamalowanie miejsc drewna przeciętych
    w poprzek słojów i wystawionych na bezpośrednie oddziaływanie deszczu i
    słońca takich jak górne płaszczyzny pionowych sztachetek, tam zazwyczaj
    zaczyna się cały problem.