    From: "Wasyl" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: dorobic jako ISP
    Date: Wed, 12 Nov 2008 21:01:57 +0100
    <1...@n...googlegroups.com>
    <gfe20g$thg$1@node2.news.atman.pl> <gff5tn$1b0$1@news.task.gda.pl>

    dziekuje za bardzo trafne uwagi,
    wszystkie dokladnie analizuje;)

    zaczynam zauwazac ze nie jest to taka prosta sprawa i trzeba pomyslec o
    wielu
    kwestiach, przyznam ze obecnie serwerownia nie jest klimatyzowana,
    jest natomiast w budynku ze scianami o grubosci 90cm i mieści sie od strony
    polnocy
    wiec nigdy słonce sie tam nie "opiera",
    trzymam tak swoje serwery juz dobre kilka lat i nic sie nie dzieje (moze
    malo przekonywujace:) ),
    jestem oczywiscie skłonny zainwestowac w jakas klime

    jesli chodzi o prad to obecnie mam jednego dostawce pradu ale
    w przeciagu 2 miesiecy bede mial prąd od niezaleznego innego dostawcy
    (nie zartuje) obecnie serwery podtrzymywane są przez upsy APC
    w przypadku dlugiej przerwy (w przeciagu ostatnich kilku lat wystapila jedna
    8h i chyba jedna ok 5h)
    mam przygotowany agretat, niestety nie jest automatyczny i trzeba go recznie
    uruchomic oraz zgasić;/
    agregat (KIPOR - prawie idealna sinusoida)jest podlaczany oczywiscie przed
    upsami wiec serwery pracuja non-stop

    nie licze na kokosy, chcialbym "cos" dorobic na tym;)

    jaka wg Ciebie powinienem ustalic cene za tego typu usluge w takich
    warunkach?

    pozdrawiam
    Wojtek

    Glownym problemem jest zapewnienie zasilania