  • Data: 2008-11-13 09:17:47
    Temat: Re: dorobic jako ISP
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 13 Nov 2008 09:32:10 +0100, Konrad Bechler
    <u...@...sygnatury> wrote:

    >Poszukaj sobie porządnych styczników dla czegoś takiego:
    >http://www.fif.com.pl/product_info.php?cPath=55&pro
    ducts_id=119
    >Tylko takie rzeczy lepiej powierzyć doświadczonego elektrykowi.

    Właśnie - elektrykowi ;-) Pokazałeś model przełacznika który przełącza
    zasilanie przy zaniku jednej fazy na inną a nie przełącznik do
    przełączania niezależnych źródel. Elektryk jest potrzebny żeby to
    złożyć i wyregulować bo potrafią być problemy. U mnie np. pojawiały
    się problemy przy nierównym obciązaniu faz - sterownik non-stop
    przełączał sie między źródłami. Trzeba było dostosować jego
    charakterystykę do faktycznego poboru prądu.

    >Dwie. I dodatkowo jakiś system alarmowania o awariach.

    Dokładnie - jeśli chcesz świadczyć usługi.