  • 11. Data: 2010-10-25 07:20:48
    Temat: Re: doposa?anie Hondy Shadow s...@a...com.pl
    Od: ACTV <s...@a...com.pl>

    Witam,

    To niemożliwe, żeby nie było takiego garażu w okolicach Wawy.

    Liczę, że ktoś z Was zna taki sewis gdzie doradzą, zaproponują
    customizowanie motocykla (light - czyli dobudowanie paru części ...
    etc.) , wskażą gdzie i co kupić i policzą za te wszystkie swoje
    działania rozsądną kasę.

    Przecież na to musi być popyt ! Ja się nie znam na mechanice, ale
    motocykl mam i chcę go udoskonalić licząc przy okazji na doświadczenie
    mechanika i na jego dobry smak (który ja by moderował - czy jak to tam
    nazwać) w doborze elementów.

    Taki warsztat musi istnieć w Warszawie i okolicach !

    pozdrawiam
    Slawek

  • 12. Data: 2010-10-25 16:01:09
    Od: "huck" <k...@o...pl>

    Użytkownik "ACTV" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    tiaaa. ....
    jakos oderwany od rzeczywistosci jesteś
    klienci z kasa pojda do jakiegos liberaatora czy cus -bo im warunki u pana
    zenka nie odpowiadaja za duzo brudu, za mały szpan, brak kolorowych szafek
    na narzedzia
    klienci bez kasy - no cóż gdzie onie pojada to ich sprawa oni kasy nie maja
    , kupia na alledrogo i se przykrencom

    poszukaj po forach dedykowanych czopkom z reguły na kazdym jest jakis magik
    który i sie zna i ległidz rozkminia i swiadczy przerózne usługi

    pozdroo
    huck

  • 13. Data: 2010-10-30 22:57:24
    Temat: Re: doposażanie Hondy Shadow
    Od: Gr4N4c1K <granacik@wy_ciac.poczta.onet-dot-pl>

    Dnia 24-10-2010 o 20:55:56 popularna gazeta.pl> <kepsla> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > W tym roku kupi?em Honde Shadow C-abs clasic . Przejecha?em ni? w tym
    > sezonie 5600 km bez ?adnych modernizacji, jest taka, jak? odbiera?em od
    > dilera (no, s? gmole - ale nic wiecej)
    >
    > Chce na przysz?y sezon "ubraae" j?, doposa?yae w pare dodatków.
    > Na pewno w:
    > - ciekaw?, du?? (ochraniaj?c? tak?e kolana) szybe,
    > - wspólczensne sakwy (takie bez fredzli)
    > - du?e i szerokie oparcie - sissybar
    > - lepsze o?wietlenie
    > ... mo?e inne rzeczy

    (ciach)