  • Data: 2009-03-10 16:57:56
    Temat: Re: domowe studio - prosze o wskazowki
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał

    > Dokładnie, chodzi o oprawki z bakelitu (albo czegoś nowszego), długo
    > przegrzane łatwo pękają. Przewody choćby były najcieńsze raczej muszą
    > wytrzymać 2,5A (prawie 600W), żeby móc pracować na napięciach sieciowych.

    Teraz jest odwrotnie - nie wyrabiają kontakty. Albo ten co robi za gwint,
    albo ten drugi - robią ten szajs z coraz cieńszej (i słabo sprężynującej)
    blachy, niedługo będzie prześwitywać.
    W domu sypią mi się oprawy jedna za drugą - tworzywa są zaskakujaco dobrej
    jakości ale kontakty...
    Chociaż jak to zacznie iskrzyć to możliwe, że popali i korpus.

    adam