  • Data: 2016-12-10 22:45:41
    Temat: Re: domaga się zaostrzenia przepisów drogowych.
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.12.2016 o 21:50, Shrek pisze:
    > Nie trzeba być narąbanym. Takie jest sens istnienia tego komba i sam to
    > potwierdziłeś.

    Nie potwierdziłem. Na pewno! Nie mogłem.
    Z tej prostej przyczyny, że nie istnieje nigdzie taki zestaw, o jakim
    pisałeś:
    > "A inny faworyt - droga dla rowerow i zakaz wjazdu rowerem ?"
    Z całą pewnością twierdzę, że nie ma nigdzie:
    a) drogi dla rowerów z zakazem jazdy dla rowerów
    b) znaku "droga dla rowerów" ze znakiem "zakaz jazdy dla rowerów".

    W razie wątpliwości, przeczytaj jeszcze raz to, co napisałeś i co
    przytoczyłem.

    > 1- Można jechać tym chodnikiem rowerem (jednośladowym),
    > 2- Można jechać rowerem jezdnią jak masz ochotę.

    Niestety, ustawa nie dopuszcza możliwości jazdy jezdnią rowerem obok
    drogi dla rowerów w innym przypadku, niż nieprzejezdność DDR.

    > po prostu to jest "obejście
    > systemu".

    Nie ma żadnego obejścia systemu, gdyż nie ma takiego zestawu znaków.
    Za co dam sobie rękę uciąć.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl