-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Krenauer <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: doładowywanie akumulatora samochodowego baterią słoneczną
Date: Mon, 02 Mar 2009 15:22:57 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 15
Message-ID: <g...@4...com>
References: <goerlq$n9q$1@inews.gazeta.pl> <gog2sa$bk7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.254.137.160
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1236003781 7388 94.254.137.160 (2 Mar 2009 14:23:01 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Mar 2009 14:23:01 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 5.00/32.1170
X-User: krenauer
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:558432
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 02 Mar 2009 08:37:24 +0100, Grzegorz Kurczyk
<g...@c...slupsk.pl> wrote:
>
>nie zauważa :-) Praktyczna rada, którą stosuję przy bardzo niskich
>temperaturach: Po przekręceniu kluczyka, czekam aż zgaśnie kontrolka
>grzania świec, wyłączam i ponownie grzeję świece, ale jak kontrolka
>zgaśnie to nie kręcę od razu rozrusznikiem, tylko czekam aż "klepnie"
>przekaźnik czasowy świec (w moim autku wyraźnie to słychać) i dopiero
>wtedy kręcę. Zawsze to kilkadziesiąt amper więcej dla rozrusznika.
>
Nie spotkałem jeszcze diesla, który nie wyłącza przekaźnika świec żarowych w
momencie podania napięcia na cewkę rozrusznika. Nie ma więc potrzeby czekać, aż
przekaźnik klapnie, co przy "wolnych" świecach trwa o wiele dłużej, niż
zgaśnięcie kontrolki.
Następne wpisy z tego wątku
- 02.03.09 14:53 Michał Baszyński
- 02.03.09 18:18 Padre
- 02.03.09 18:20 Padre
- 02.03.09 18:44 zbyszek
- 02.03.09 18:58 entroper
- 02.03.09 19:11 Piotr Curious Gluszenia Slawinski
- 02.03.09 19:38 Jarosław Sokołowski
- 02.03.09 19:41 Jarosław Sokołowski
- 02.03.09 19:43 Jarosław Sokołowski
- 02.03.09 20:23 Jerry1111
- 03.03.09 00:44 J.F.
- 03.03.09 07:14 Grzegorz Kurczyk
- 03.03.09 14:56 Krenauer
- 03.03.09 19:00 Michał Baszyński
- 03.03.09 23:19 Grzegorz Kurczyk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
Najnowsze wątki
- 2025-01-13 Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 2025-01-13 Gdańsk => Application Security Engineer <=
- 2025-01-13 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-13 Warszawa => Konsultant ds. sprzedaży <=
- 2025-01-13 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2025-01-13 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-13 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-13 Bydgoszcz => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-01-13 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-13 Warszawa => Staż w dziale Sprzedaży B2B <=
- 2025-01-13 Wydajność klimy w obecnych temperaturach
- 2025-01-13 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-01-13 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-13 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-13 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=