-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: dogrzewacza cieczy chłodzącej na bazie świec żarowych
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <nuad7h$ada$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580b5682$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@l...net>
<nug7tr$uv1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580dcab4$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<nukm9l$9c4$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<580e0577$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
<nul3gq$rga$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
Date: Mon, 24 Oct 2016 19:11:40 +0200
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
X-Trace: 1477329101 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 651 81.190.141.93:2310
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2590810
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:
> to o czym ja mówie to są fabrycznie budowane podgrzewacze z
> metalową obudową i dwoma króćcami - nie ma szans się zajarać. No
> chyba, że okablowanie bo to dość znaczne amperaże wychodzą.
>
> tylko wlasnie pytanie czy ktoś używał i czy jest sens ciąć
> przewody:) jeden z kolegów się wypowiedział, że u niego różnica
> jest więc chyba się skuszę:)
Alternator wytrzyma modyfikację?
Wyłączysz to diesel znowu ostygnie. Będziesz grzał non stop?
Ciąć przewody to chyba jeden przewód tylko który ;)
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.16 20:18 sirapacz
- 24.10.16 21:24 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 24.10.16 21:40 PiteR
- 25.10.16 14:43 sirapacz
- 01.11.16 01:38 Zenek Kapelinder
- 01.11.16 10:00 Tomasz Gorbaczuk
- 01.11.16 15:20 sirapacz
- 01.11.16 15:49 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 01:06 laisar
- 02.11.16 02:07 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 13:05 laisar
- 02.11.16 13:53 quent
- 02.11.16 14:54 Zenek Kapelinder
- 02.11.16 15:11 quent
- 02.11.16 15:50 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
Najnowsze wątki
- 2025-01-22 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-22 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-22 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-22 pokolenie Z
- 2025-01-22 Wyświtlacz ramki cyfrowej
- 2025-01-22 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-22 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-01-22 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-22 oferta na ubezpieczenie OC życie prywatne
- 2025-01-22 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-22 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-22 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-21 Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- 2025-01-21 bateria na żądanie
- 2025-01-21 Warszawa => IT Business Analyst <=