  • Data: 2009-08-05 06:53:15
    Temat: Re: dodatkowy akumulator do 50D
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Aug., 21:52, Piotr <p...@g...com> wrote:

    > Nie wiem czy najpewniejsze i maksymalnym prądem na pewno też nie.
    > Jak chodzi o same ładowarki to wszytko zależy czego używasz.
    > Jeśli ładowarka ma pomiar temperatury akumulatora to może być tak, że
    > się za mocno nagrzał i ładowarka go wyłączyła wcześniej.
    >
    > Przy ładowaniu wysokim prądem (super szybkie ładowarki) zaleca się
    > czasem chłodzenie akumulatorów.
    > Poza tym każdy akku ma inną specyfikę, jeśli masz dane techniczne to
    > tam jest napisane czy dany typ jest przystosowany do szybkiego
    > ładowania, bo to nie służy wszystkim ładowarkom.
    >
    > pozdrawiam,

> [...]

    jest to typ przystosowany do wszystkiego i wysokiego i przewleklego
    ladowania
    z mikroprocesorem i wogole z gornej polki.
    i mnie zaskoczylo ,ze za kazdym razem ten sam akumulator oddal rozne
    ilosci pradu - i to zdecydownie rozne
    np 1000 mah i 300 mah.
    aku Nimh typ AAA
    po takiej obserwacji zreszta przypadkowej przed paru tygodniami nie
    bardzo wierze juz w te ladowarki ze wskaznikiem pojemnosci i innymi
    buzerami.

    nie lamie sobie tym glowy , ale tam gdzie bede potrzebowal z baterii
    wyciagnac full to przejde prawdopodobnie na ladowanie pradem 10% przez
    cala noc i dluzej jesli trzeba i czas pozwala.