eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto? › Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    Subject: Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
    Date: 04 Aug 2010 09:23:24 GMT

    Dnia 03.08.2010 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w
    >
    > Zalezy od auta, trasy, ryzyka :-)
    >
    > Korzystalem pare razy - musisz sie doczytac co oferuja, ale to
    > bedzie cos typu: transport samochodu do najblizszego fachowego
    > warsztatu plus hotel albo pociag albo auto zastepcze na pare dni.
    >
    > Jesli chodzi o Polske - najblizszy warsztat nie musi ci odpowiadac
    > cenowo, miejsce moze byc niedogodne na pozniejsze wycieczki, i
    > niekoniecznie zdaza naprawic na czas przewidziany.
    > W sumie, jesli do nieszczescia dojdzie, to jest to usluga ok 1000zl
    > warta. Za granica wiecej.
> [...]

    IMO nie chodzi o same pieniądze, bo uprawiając turystykę samochodową
    trzeba się liczyć z kosztami napraw w stawkach kraju podrórzy, a bywają
    różne, bo sam naprawiałem auto np na ukrainie za śmieszne pieniądze i
    na szczęście nie musiałem naprawiać auta w skandynawii. Sprawa z
    ubezpieczeniem jest też inna: pierwszy kontakt i wprowadzenie działania w
    ruch.
    Nie wyobrażam sobie np szukania serwisu gdzieś nie wiadomo gdzie za
    granicą. Ubezpieczenie zapewnia to że jednak ktoś się z tobą kontaktuje,
    podjedzie, spróbuje naprawić lub holowanie do serwisu (wie gdzie jest
    serwis lub ktoś kto coś umie naprawić ten typ uszkodzenia np elektryk
    dla alternatora itd, pojawia się realny człowiek z którym możesz już
    coś załatwić i jest tam w Twojej sprawie itd). TO jest dla mnie
    ważniejsze niż te 1000zł.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".