eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodydodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto? › Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
  • Data: 2010-08-04 15:03:38
    Temat: Re: dodatkowe ubezpieczenie assistance - starter pzmot - czy warto?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com>
    > IMO nie chodzi o same pieniądze, [...]
    > Nie wyobrażam sobie np szukania serwisu gdzieś nie wiadomo gdzie
    > za
    > granicą. Ubezpieczenie zapewnia to że jednak ktoś się z tobą
    > kontaktuje,
    > podjedzie, spróbuje naprawić lub holowanie do serwisu (wie gdzie
    > jest
    > serwis lub ktoś kto coś umie naprawić ten typ uszkodzenia np
    > elektryk
    > dla alternatora itd, pojawia się realny człowiek z którym możesz
    > już
> [...]

    No to dzwonisz np do takiego ADAC, przyjezdza ten sam czlowiek,
    tylko na koniec wystawia ci rachunek.
    Przy okazji mozesz sie z nim dogadac ze np doplacisz ale cie
    powiezie we wlasciwa strone i do duzego miasta, a nie do
    najblizszego. Bedzie drozej, ale lepiej, i w sumie moze nawet
    taniej.

    Oczywiscie trzeba byc przezornym i sobie numer do ADAC zapisac, ale
    tu moze pomoc inny kierowca, policja, taksowkarz, mozna tez
    zadzwonic do swojego ubezpieczyciela i wydebic kontakt do
    laweciarza :-)

    W Polsce to jeszcze inaczej wyglada, bo nie wiadomo gdzie wiezc -
    do lokalnego elektryka, ktory moze bedzie nieobecny do
    poniedzialku, a potem trzy dni grzebal, czy do ASO, gdzie bedzie
    drozej, ale auto moze ruszy na drugi dzien. A moze bedzie wlasnie
    odwrotnie :-)

    Jeszcze inna sprawa z wypadkami - trzeba rozwazyc gdzie najlepiej
    odwiezc, moze sciagna lawete z kraju.

    P.S. Ktos moze probowal przez ubezpieczyciela ? ich laweciarze maja
    lepsze stawki, czy tylko dla hurtowego odbiorcy ?
    PPS. Ech, gdzie te czasy gdy Warszawe, Syrene i duzego fiata kazdy
    mechanik naprawil :-)

    J.